Sociale Innovatie Studio
Ik ben Petra Doelen, sociale innovatie activiste. Ik zet beleidsverandering in gang bij gemeenten en organisaties binnen het sociaal domein. Het resultaat is klantgedreven dienstverlening. Verandering is spannend voor veel mensen. Daarom is een beetje activisme nodig om mensen mee te krijgen in een nieuwe aanpak en ruimte te krijgen voor innovatie.
Verandering begint bij jezelf, als persoon, als team en als organisatie. Daar geloof ik sterk in en is het vertrekpunt van mijn dienstverlening. Wacht niet tot de ander verandert, maar kom zelf in actie. Probeer jouw collega of jouw klant te begrijpen en ben je bewust van hoe jij overkomt. Door zelf te veranderen ontstaat er beweging bij de ander. Je moet als organisatie een ander vertrekpunt, een ander perspectief nemen.
Ik stel jou en jouw organisatie in staat om te groeien, om spelenderwijs te ontdekken hoe beleid anders kan, meer klantgedreven, integraler en tijdbesparend. Ontdekken door te proberen, zonder angst om fouten te maken.
Ik heb geleerd dat we geen problemen kunnen oplossen vanachter ons bureau. Klanten af en toe naar hun mening vragen is niet voldoende. Ik wil klanten onderdeel laten uitmaken van het gehele proces, als partner, als belangrijke speler in het spel. Ook uitvoerders betrek ik bij het proces. Alleen op deze manier bereiken we een klantgedreven dienstverlening die ik professionals én klanten zo gun.
Mijn kracht is mijn klantgedrevenheid, empathie, kennis van de uitvoering, tact en creatief denkvermogen. Ik kruip automatisch in de belevingswereld van anderen, ga subtiel te werk en kan effectief overtuigen. Ik ben het meest op mijn plek in projecten waar het resultaat nog niet vast ligt. Waar we echt vanuit de klant zoeken naar mogelijkheden om de dienstverlening zo klantgedreven mogelijk te maken.
Ik ben Petra Doelen, sociale innovatie activiste. Ik zet beleidsverandering in gang bij gemeenten en organisaties binnen het sociaal domein. Het resultaat is klantgedreven dienstverlening. Verandering is spannend voor veel mensen. Daarom is een beetje activisme nodig om mensen mee te krijgen in een nieuwe aanpak en ruimte te krijgen voor innovatie.
Verandering begint bij jezelf, als persoon, als team en als organisatie. Daar geloof ik sterk in en is het vertrekpunt van mijn dienstverlening. Wacht niet tot de ander verandert, maar kom zelf in actie. Probeer jouw collega of jouw klant te begrijpen en ben je bewust van hoe jij overkomt. Door zelf te veranderen ontstaat er beweging bij de ander. Je moet als organisatie een ander vertrekpunt, een ander perspectief nemen.
Ik stel jou en jouw organisatie in staat om te groeien, om
spelenderwijs te ontdekken hoe beleid anders kan, meer klantgedreven, integraler en tijdbesparend. Ontdekken door te proberen, zonder angst om fouten te maken.
Ik heb geleerd dat we geen problemen kunnen oplossen vanachter ons bureau. Klanten af en toe naar hun mening vragen is niet voldoende. Ik wil klanten onderdeel laten uitmaken van het gehele proces, als partner, als belangrijke speler in het spel. Ook uitvoerders betrek ik bij het proces. Alleen op deze manier bereiken we een klantgedreven dienstverlening die ik professionals én klanten zo gun.
Mijn kracht is mijn klantgedrevenheid, empathie, kennis van de uitvoering, tact en creatief denkvermogen. Ik kruip automatisch in de belevingswereld van anderen, ga subtiel te werk en kan effectief overtuigen. Ik ben het meest op mijn plek in projecten waar het resultaat nog niet vast ligt. Waar we echt vanuit de klant zoeken naar mogelijkheden om de dienstverlening zo klantgedreven mogelijk te maken.
Alle rechten voorbehouden | Sociale Innovatie Studio